21 Kasım 2017 Salı

Kore Dizisi Tanıtımı: Nothing To Lose (2017)

Avukat ve savcılar da pek popüler şu sıralar Kore dizilerinde. Bu sefer olaylara adaletin bir başka temcilsicinin gözünden bakacağız, yargıcın!

Dizi Adı: Nothing to Lose / Judge vs. Judge
Tür: Hukuk, Komedi, Romantik
Yönetmen: Lee Gwang Young
Senarist: Seo In
Bölüm Sayısı: 32
Kanal: SBS
Yayın Aralığı: 22 Kasım 2017-11 Ocak 2017
Yayın Günleri: Çarşamba&Perşembe




NOTHING TO LOSE KONUSU

Dizi, haksız yere cinayetle suçlanan kardeşi için gerçekleri ortaya çıkarmaya çalışan bir yargıcı konu almaktadır.

NOTHING TO LOSE OYUNCULARI VE KARAKTERLERİ


Park Eun Bin-Lee Jung Joo: Seul Bölge Mahkemesinde çalışan bir yargıçtır. Hak ettiklerinde sanıklara ağızlarının payını vermekten çekinmez. 
Yun Woo Jin-Sa Ui Hyun: Yasaları mükemmel bir şekilde kullanışıyla ve vicdanıyla karar vermesiyle ünlüdür. Lee Jung Joo ile birlikte aynı mahkemeye atanmıştır.
Dong Ha-Do Han Joon
Na Hae Ryung-Jin Se Ra

NOTHING TO LOSE TRAILERI

NOTHING TO LOSE OSTLARI

Yayınlandığında eklenecektir (İnş).
NOTHING TO LOSE KARAKTER POSTERLERİ
 
 

Periodic Library Ne Diyor?
Park Eun Bin'in adını görmemle diziyi radarıma eklemem bir oldu. Yani her şeyden önce diziyi Age of Youth'un çılgın Song'u için izleyeceğim. Araştırdıktan sonra Marriage, Not Dating ve Introvert Boss gibi dizilerle kalplere giren Yun Woo Jin'in de kadroda olduğunu gördüm ve sevindim ikiye katlandı. Bütün bunların üstüne Suspicious Partner'deki suçlu rolünü canlandıran Dong Ha'nın da diziye katıldığı haberini alınca dedim izlemek şart oldu artık. Konu itibariyle aynı türdeki diğer diziler arasından pek sıyrılamasa da oyuncu kadrosuna güveniyorum. Yani ben diyorum ki bu dizi izlenir.

18 Kasım 2017 Cumartesi

Dizi Yorumu: Room 104 [Korkunç Bir Maraton]

Korkunç Bir Maraton için ilk izlediğim, daha doğrusu izlemeye çalıştığım dizi Room 104 idi. Üç bölüm izledikten sonra çok da bana hitap etmediğine karar verip bıraktım.

HBO yapımı olan Room 104 12 bölümden oluşmakta ve her bölüm aynı otel odasında farklı oyuncularla farklı hikayeleri anlatmakta. Türü korku-gerilim olduğundan korkutması da germesi de normal ama bunun yanında dizinin rahatsız edici bir yanı da var. İzlediğim her bölüm sonrasında ne izledim ben şimdi diye sorguladım kendimi. 


İlk bölümün hakkını vermeden geçmek istemiyorum ama. 23 dakikada gerim gerim gerdi ve sonunda da sağ gösterip sol vurunca koptu ipler iyice. Tam psikolojik-gerilim filmi çekmelik bir bölümdü. 

Diziyi çok beğenenler de var saçma bulanlar da ama dizi ikinci sezon onayı aldığına göre ilk grup çoğunlukta. İzleyecek tonlarca dizim olmasaydı sırf merakımdan devam edebilirdim ben de. Vaktiniz varsa bir göz atın, yok benim zamanım kıymetli diyorsanız tavsiye etmem.

Siz izlediniz mi peki? Ya da izlemeyi düşünüyor musunuz? Buyrun yorumlara^^

16 Kasım 2017 Perşembe

2017 Kore Dizileri Listesi


Yavaş yavaş 2017'nin de sonuna geldiğimiz şu günlerde ben yıl içinde neler yaptım neler ettim bunları hesaplamaya başladım bile. Bu hesap kitap konularının en zevklisi de yıl içinde izlenenlerin listesini çıkarıp favorileri belirlemek. Geçen sene 2016'da İzlediğim 10 Kore Dizisi yazısını yazmıştım. Bu sene de yazmayı planlıyorum ama geçen sene diziler arasında seçim yapmakta zorlanırken bu sene henüz 10 diziyi tamamlayamadım bile. Yılın geri kalanında henüz izleyemediğim ama methini çok duyduğum dizileri izlemeye çalışacağım.

Listede yeşille gösterilenler bitirdiğim diziler, sarıyla gösterilenler ise başladığım ama henüz bitirmediğim diziler. Geri kalan diziler arasında mutlaka izle dedikleriniz varsa lütfen benimle paylaşın, güzel dizilerden mahrum kalmak istemem :))

A

  • Age of Youth Sezon 2
  • All Kinds of Daughters-in-Law
  • Andante 
  • Are You Human Too?
  • Argon 
  • Avengers Social Club

B

  • Backflow 
  • Bad Guys 2 
  • Bad Thief, Good Thief
  • Because This Is My First Life
  • The Best Hit
  • Black 
  • Black Knight: The Man Who Guards Me
  • Borg Mom
  • Bravo My Life 
  • The Bride of Habaek

C

  • Chicago Typewriter
  • Chief Kim
  • Circle: Two Worlds Connected
  • City of Stars
  • Criminal Minds 

D

  • Dal-Soon's Spring
  • Dasan Jeong Yak-Yong
  • Defendant 
  • Doubtful Victory
  • Drinking Solo Sezon 2
  • Duel 

E

  • Enemies from the Past

F

  • Fall From The Sky
  • Falsify 
  • Fight for My Way

G

  • Girls' Generation 1979
  • Go Back Couple

H

  • Hakuna Matata Pole Pole
  • Happy Sisters
  • Hip Hop Teacher
  • Hospital Ship
  • Housewife Detective
  • Hwayuki

I

  • I Am Love
  • I'm Not a Robot
  • Invisible Man

J

  • Jugglers
  • Just Between Lovers

L

  • Last Minute Romance
  • The Liar and His Lover 
  • Live Up To Your Name
  • Lookout 
  • Love Returns

M

  • Mad Dog
  • Magic School
  • Man to Man
  • Man Who Dies to Live
  • Man Who Sets the Table
  • Manhole 
  • Meloholic
  • Missing Nine
  • Mojito 
  • Money Flower
  • Ms. Perfect
  • My Father is Strange
  • My Golden Life
  • My Only Love Song
  • My Sassy Girl 
  • My Secret Romance
  • My Shy Boss

N

  • Naked Fireman
  • Nothing to Lose

P

  • A Person You Could Know
  • Polyclinic Doctor
  • Prison Playbook

Q

  • Queen For Seven Days
  • Queen of Mystery
  • Queen of Ring

R

  • Radiant Office
  • Rebel: Thief Who Stole the People
  • Return of Bok Dan-Ji
  • Reunited Worlds
  • Revolutionary Love
  • Romance Full of Life
  • Lovers in Bloom
  • Rude Miss Young-Ae Sezon 16
  • Ruler: Master of the Mask

S

  • Saimdang, Light's Diary
  • Save Me
  • School 2017
  • Sea of the Woman
  • The Secret of My Love
  • Seen from a Distance, Green Spring
  • Single Wife
  • Somehow 18
  • Stranger 
  • Strong Woman Do Bong-Soon
  • Strongest Deliveryman
  • Super Family 2017
  • Suspicious Partner
  • Sweet Enemy

T

  • Teacher Oh Soon-Nam
  • Temperature of Love
  • The Happiest Time of My Life
  • The King in Love
  • The Most Beautiful Goodbye in the World 
  • The Package
  • The Universe's Star
  • Tomorrow With You
  • Trapeze 
  • Tunnel
  • Two Cops 

U

  • Unknown Woman
  • Unni Is Alive
  • Untouchable 

V

  • Voice

W

  • While You Were Sleeping
  • Whisper 
  • Wind and Cloud and Rain
  • Witch at Court
  • Woman of Dignity

Y

  • You Are Too Much

2

  • 20th Century Boy and Girl

12 Kasım 2017 Pazar

Kitap Yorumu: Kujo-Stephen King [Korkunç Bir Maraton]

kujo stephen king yorum
1 Kasım itibariyle Korkunç Bir Maratonu daha geride bıraktık. Sonuçlarla ilgili yazıyı maratonda yaptıklarımın yorumlarını girdikten sonra paylaşmayı düşünüyorum. Bu sırada katılanlar da bana sonuçlarını e-postayla ya da yorumlardan bildirebilirler.

O halde gelelim maratonda okuduğum tek kitabın yorumuna.  İçinde herhangi bir fantastik yaratık içeren bir kitap kategorisi için Stephen King'in Kujo'sunu seçmiştim. Ne yazık ki çok beğendiklerim arasına giremedi.


Konusu için aslında iyi huylu bir köpek olan Kujonun kuduz virüsü kaptıktan sonra saçtığı dehşet diyebiliriz. Asıl konu bu olmasına rağmen bu dehşet kısmı kitabın çok sonuna sıkıştırılmıştı. Eh haliyle bu da kitabı okurken çoğu zaman sıkılmama neden oldu. 

kujo stephen king yorum
Bir de bazı karakterlerin ve olayların kitapta ne işe hizmet ettiklerini anlayamadım. Daha doğrusu anladım da biraz gereğinden fazla durulmuş gibi geldi. Mesela Vic'in reklam işinden o kadar bahsedildi ki bir şey çıkacak, Kujoyla bir bağlantısı olacak diye bekledim ama olmadı. Reklam olayının tek amacı Vic'in şehir dışına çıkması ve böylece karısı ve çocuğu Kujo tarafından kapana kıstırılınca yardım edememesiydi sanırım. Diğer karakterler için de pek farklı şeyler düşünmüyorum. 

Son 50 sayfayı saymazsak gerilim de bayağı düşük seviyedeydi. Ne zaman Tad ve annesi Donna Kujoyla karşılaştı işte kitap orada başladı benim için. Bu, bu kadar sona sıkıştırılmasaydı daha çok keyif alırdım okumaktan. 

Beş üzerinden üç veriyorum Kujoya ama yazarı Stephen King değil de başka biri olsaydı daha düşük verirdim sanırım. İlk defa Stephen King okuyacak birine tavsiye edeceğim bir kitap olamadı.

Neyse ilginç bulduğum bir bilgiyle bitirmek istiyorum yorumu. Stephen King amcamız Kujoyu yazdığını hatırlamıyormuş zira Kujoyu yazdığı sırada alkol problemiyle baş etmekteymiş. Böyle yazdığını hatırlamadığı birkaç kitap daha varmış hatta.

Öyle işte, keyifli günler!

5 Kasım 2017 Pazar

Pazar 6'lısı: Sonbaharı Çağrıştıran 6 Kitap

Merhabalar^^
Kısa bir moladan sonra yeniden pazar 6'lısını yazılarını yazmak, yazılmış yazıları anasayfada görmek çok sevindirici. Ben yazmada geç kaldım biraz (yine) tabii :D Neyse ki seçeceğim kitaplar üç aşağı beş yukarı aklımdaydı zaten. O halde Sonbaharı Çağrıştıran 6 Kitap için bakalım neleri seçmişim! (Kasım ayındaki diğer temalara ulaşmak için tık tık.)

1. Boş Koltuk-J.K. Rowling
2. Marslı-Andy Weir
3. Çavdar Tarlasında Çocuklar-J.D. Salinger
4. Köpek Düşleri-Markus Zusak
5. Anneler Mafyası-Kerstin Gier
6. Ateş Ustası-Maria V. Snyder

Görselden de anlaşıldığı üzere renkleriyle sonbaharı çağrıştıran 6 kitabı seçtim. Evet biraz kolaya kaçtığım doğrudur (her zamanki gibi). Ama şu görüntü de güzel duruyor şimdi doğruya doğru :D

Peki sizin sonbahar denilince aklınızda beliren kitaplar hangileri? Buyrun yorumlara^^

3 Kasım 2017 Cuma

Kasımda Çıkacak Kore Dizileri (2017)

Yine, yeniden, yeni kore dizileriyle karşınızdayım ^____^

OCN
Meloholic - 6 Kasım - Jung Yoon Ho, Kyung Soo Jin
KBS
I Hate You But I Love You - 13 Kasım - Lee Sung Yul, Pyo Ye Jin, Han Hye Rin
MBC
Money Flower - 11 Kasım - Jang Hyuk, Park Se Young, Jang Seung Jo, Han So Hee

Backflow - 13 Kasım - Shin Da Eun, Lee Jae Hwang, Seo Do Young, Kim Hae In
Enemies From The Past - 20 Kasım - Choi Yoon Young, Goo Won, Ahn Jae Ma
Two Cops - 27 Kasım - Jo Jung Suk, Hye Ri
SBS
Nothing to Lose - 22 Kasım - Yun Woo Jin, Park Eun Bin, Dong Ha, Na Hae Ryung
tvN
Smart Prison Living - 22 Kasım - Jung Kyung Ho, Park Hae Soo,
JTBC

Untouchable -Jin Goo, Kim Sung Kyun, Go Joon Hee, Jung Run Ji

Hangilerini izlemeyi düşünüyorsunuz?

Yeni Yazılardan Haberdar Olun