11 Mart 2017 Cumartesi

Kore Dizisi Tanıtımı: The Liar and His Lover (2017)


Dizi Adı: The Liar and His Lover/She Loves Lie So Much
Yönetmeni: Kim Jin Min
Senaristi: Kotomi Aoki
Türü: Romantik, Komedi, Müzik
Yayınlanacağı Kanal: tvN
Yapım Yılı: 2017
Bölüm Sayısı: 16
Çıkış Tarihi: 20 Mart 2017
Yayınlanacağı Günler: Pazartesi-Salı
Yapım Şirketi: Bon Factory (Master's Sun, You Are Beautiful, She Was Pretty)

THE LIAR AND HIS LOVER KONUSU

Dahi bir besteci ile onun hayranı olan liseli bir genç kızın acı-tatlı, neşeli aşk hikayesi.

THE LIAR AND HIS LOVER OYUNCU KADROSU

Lee Hyun-woo & Joy
Lee Jung-jin &  Lee Seo-won & Hong Seo-young

THE LIAR AND HIS LOVER KARAKTERLER

Lee Hyun-woo - Kang Han-kyul

Kan Han Kyul kimliğini insanlardan gizleyen dahi bir bestecidir. Beste yaparken ilhamını insanların seslerinden alır.

Joy - Yoon So-rim

Mükemmel bir sese sahip liseli bir genç kızdır.
Lee Jung-jin - Choi Jin-hyuk
Başarılı bir yapımcıdır.
Lee Seo-won - Seo Chan-yeung
Crude Play grubunun basçısıdır.
Hong Seo-young - Chae Yoo-na
Ünlü bir pop yıldızıdır.

THE LIAR AND HIS LOVER NOTLAR

The Liar and His Lover tvN'de şu an yayınlanmakta olan Introverted Boss dizinin yerini alacaktır.

+ Dizi Aoki Kotomi tarafından yazılan Kanojo wa Uso o Aishisugiteru adlı mangadan uyarlamadır. Manganın bir de başrollerini Sato Takeru ve Ohara Sakurakunun üstlendiği Japon yapımı filmi vardır.

+ Red Velvet adlı kız grubunun bir üyesi olan Joy'un ilk dizisidir.
+ İlk senaryo okuması 21 Ocak 2017'de gerçekleşmiştir. 

Ne düşünüyorsunuz, izleyecek misiniz? Müzikle uzaktan yakından ilgili dizileri izlemeyi sevdiğimden bu dizi benim izleme listemde. Tabii bir de Joy sevgimden dolayı izleyeceğim. Idol olarak başarılı buluyorum umarım oyunculukta da öyle olur. An itibari ile diziye 8 gün 18 dakika kalmış iken size bıraktığım 2 trailerı izlemenizi tavsiye ediyor ve kaçıyorum! 

Kaynaklar: 12345

12 yorum:

  1. Aslında Kore dizileri izlemeyi seviyorum ama çok da bir bilgim yok diziler hakkında. Bu da güzel bir diziye benziyor ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde çerezlik, keyifli vakit geçirmek için ideal oluyorlar :D O yüzdendir ki kore dizilerine elini veren kolunu alamıyor :D

      Gözüktüğü gibi güzel olur umarım :D

      Sil
  2. Eslem sana yetişemiyorum :D Senin tanıtımınla izlemeye karar verdiğim Goblin'e yeni başladım daha. The Legend of the Blue Sea'nin sadece bir bölümünü izledim. :D İçim gidiyor ama izleyemiyorum ya, durumum çok kötü. Senin tanıtımlarını gördükçe de canım yanıyor :D Şaka maka benim de ilgimi çekti özellikle yapımcı şirketin diğer işlerini de görüncee ^.^ Bir de mangası filan varmış, ponçik bir dizi olacağa benziyor.. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu sıralar çok da izlemiyorum ve bloga yazmıyorum aslında :D Legend Of The Blue Sea'yi boşver ya ı-ıh. İlk başta eğlenceliydi ama baydı sonlara doğru :/

      Ya bırakıyorum o halde tanıtım yazmayı :P

      Başta güldüren sonlara doğru ağlatan bir dizi olucak gibi hissediyorum ben de şirketin diğer dizilerini düşününce :D

      Sil
    2. Legend of the Blue Sea aslında belli ediyordu biraz kendini ya :D Ne yalan söyleyeyim ilk bölümden sonra pek merak ettirmedi yani :D Sadece baş roller kalpp yani :D Ya sen yaz tanıtımları yine de, ben geriden takip ederim canımcımm ^.^

      Sil
    3. Sonunda ne olacak merakıyla değil de Jun Ji Hyunun kendisinin ve oyunculuğunun güzelliği için izliyordum ama bir yerden sonra o da yetmemeye başladı

      Sonunda ne olucak ben de pek merak etmiyordum ama Jun Ji Hyunun canlandırdığı karakterin saftirik halleri hoşuma gitmiş, güldürmüştü beni. Ama bir yerden sonra o da yetmemeye başladı. Üzüldüğüm tek nokta Jun Ji Hyun gibi çok sevdiğim bir oyuncunun böyle basit bir diziyle harcanması :(

      Hahah anlaştık o zaman canım :>>

      Sil
  3. seviyorum bu tarz dizileri ya :) bu arada seni takibe aldım canım bana da bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli vakit geçirmek için birebirler :)

      Teşekkürler ziyarete geleceğim mutlaka ben de :))

      Sil
  4. İşte beklenen bir yazı :) Bir deneyelim bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha birçok tanıtım da yolda :))

      Memnun kalırız umarım diziden :))

      Sil
  5. Diziye başladım gibi gibi :) Farklı bir şey beklemiyorum ama umudum beni beklediğimden daha çok hayal kırıklığına uğratmaması.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tek tük izler oldum diziyi. Başrol oğlanın bencillikleri ve kızın oğlana körü körüne aşık olması gittikçe irrite etmeye başladı beni maalesef :( Ama ikinci oğlan çok şeker belki onun hatrına bitiririm diziyi :D

      Sil