28 Temmuz 2017 Cuma

Kore Dizisi Tanıtımı: Bride of the Water God

Dizi Adı: Bride of the Water God
Tür: Romantik, Komedi, Fantastik
Kanal: tVN
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Aralığı: 3 Temmuz 2017- 22 Ağustos 2017
Yayınlandığı Günler: Pazartesi ve Salı
Yönetmen: Kim Byung Soo
Senarist: Yoon Mi Kyung (Webtoon yazarı), Jung Yoon Jung

Bride Of The Water God Konusu

Lord Habaek Su Tanrısıdır ve Tanrılar Krallığına hükmedecek kişidir. Fakat bunun için dünyadaki diğer Tanrılardan Tanrı taşlarını alması gerekmektedir. Dünyaya geldiğinde insan hizmetkarı Yoon So Ah ile karşılaşır ve olaylar beklenmedik şekilde gelişir.

Bride Of The Water God Oyuncular ve Karakterler

Nam Joo Hyuk-Habaek:  Su Tanrısıdır. Tanrılar Krallığına hükmetmek için doğmuştur ancak bunun için dünyaya inip tanrı taşlarını alması gerekmektedir.
Shin Se Kyung-Yoon So Ah: Tanrıların hizmetçisi olduğunu yeni öğrenen bir doktordur. Atalarının suçu yüzünden nesiller boyu Tanrıların hizmetçisi olmakla lanetlenmiştir.
Lim Ju Hwan-Shim Hoo Ye: Başarılı bir iş adamı ve Habaek'in rakibidir.
Krystal-Moo Ra: Su Krallığının bir Tanrıçasıdır. Tanrı taşlarından birini korumak için dünyada aktris olarak yaşamaktadır.
Gong Myung-Bi Ryum: Hava Krallığının bir tanrısıdır. Umursamaz, ilginç bir kişiliği vardır ve Tanrı taşlarından birini korumakla yükümlüdür.

Bride Of The Water God Trailer



Bride Of The Water God OST'ları

OST Part 1
No. 1: The Reason Why - Yang Da Il
No. 2: The Reason Why (Instrumental)

Şimdi gelelim benim düşüncelerime. Dün itibariyle son çıkan bölümü (8.bölüm) de izledim ve ne yazık ki ortalamanın altında kaldığını düşünüyorum Bride of the Water God'ın. Oyuncu kadrosu iyi, çoğunun daha önceki dizilerini izleyip oyunculuklarını beğenmişimdir ama bu dizide bir donukluk var sanki. Karakterlere bürünememişler gibi geliyor bana, hepsi kendi kendine rol yapıyor, oyuncu arkadaşıyla bütünleşemiyorlar gibi. Bölümler de pek heyecanlı değil. Bölüm bitmesine kaç dakika kalmış diye açıp açıp bakıyorum izlerken. Ama yine de izliyorum :D Çünkü yapacak başka işim yok. Başrol kadın oyuncuyu da W'daki kadın başrole Han Hyo Joo'ya benzettim nedense. Bakışları, konuşma şekli falan sürekli onu anımsatıyor izlerken. Siz de benzettiniz mi yoksa tek miyim? :D

Sonuç olarak dizi hakkında izlenebilir ama çok da gerekli değil diye düşünüyorum. Gerçi kim bilir belki ileriki bölümler tükürdüğümü yalattıracak kadar iyi olur :D


Siz ne düşünüyorsunuz peki? Bride of the Water God beklentilerinizi karşıladı mı? Keyifler günler ^^


13 yorum:

  1. Ben izlemiyorum bu diziyi. Çünkü konusu ben de pek merak uyandırmadı. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok da bir şey kaybetmiyorsun kesinlikle :D İzlenmese de olurlardan.

      Sil
  2. Mangasini okumustum. Fena degildi o da. Turunun guzel orneklerinden biriydi. Dizinin haberleri gelince bana da nedense hic ilgi cekici gelmedi. İzlemem demistim. Eger sen de begenmediysen hic baslamayayim. Zira su aralar hic dizi izleyemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mangasını okumadığım için karşılaştıramayacağım ikisini ama dizisi pek de ilgi çekici değil. Ana karakterlerin hikayesinden çok yan karakterlerin hikayesi daha çok ilgi çekici :))

      Sil
  3. Seni mimledim, yaparsan çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba :)
    Blogunuzu yeni keşfettim, hemen takibe aldım :) Ben de beklerim
    https://gulmekicinagla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz, takibe aldım ben de:))

      Sil
  5. Konusu da pek ilgimi çekmemişti ama senin düşüncene göre izleyecektim ben de. Sen de beğenmediysen çok gerek yok sanırım izlememe :D Zaten bu muggle daha Goblin'i bitiremedi, Strong Woman'da nerede kaldığını hatırlamıyor, Look out'u zar zor izliyor, benden duymuş olma :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En son 11. bölümü izledim ve dedim yeter :D Yan karakterlerin hikayelerini merak ettiğimden dizi bittiğinde bölümleri ileri sara sara izlerim diye düşünüyorum :D
      Bırak bitmesinler, yeni dizilere yelken açalım biz ^___^

      Sil
  6. Sanırım bu mini yorumdan sonra ben sen bitirene kadar izlemem diziyi Eslem :D
    Merakta ediyordum aslında,şu aralar tek yapabildiğim geriden takip etmek dizileri.Mesela yeni izliyorum C.Typewriter'ı....
    Hayat cidden zor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah valla ben de dizinin sonunu görür müyüm bilemiyorum. İşte en son 11. bölümü izleyip yeter dedim :D
      Ee Erasmusa hazırlanıyorsun ve bir yandan da çalışıyorsun olsun o kadar kuzu :D
      Ben daha başlayamadım bile ona ama deli gibi merak ediyorum. Güncel dizilerden zaman artsa da izlesem:(

      Sil