28 Kasım 2016 Pazartesi

Suzy ve Lee Jong Suk Aynı Dizide: While You Were Sleeping

Haberi duyduğum gibi BUNU BLOGUMA YAZMALIYIMMMM dediğim bir haberle karşınızdayım bugün. Efendim kasımın ayının daha başında Lee Jong Sukla Suzynin aynı dizide rol alacağı haberleri gelmişti lakin Lee Jong Suk diziyi onaylamışken Suzy hala karar aşamasındaydı. İnş kabul eder inş kabul eder dualarım duyulmuş olucak ki bugün Suzynin de dizide olacağı onaylandı! 
Başrolleri Suzy ve Lee Jong Suk'un paylaşacağı While You Were Sleeping fantastik-romantik türünde bir dizi olup 2017'de izleyici ile buluşacak. Suzy (Uncontrollaby Fond) ve Lee Jong Suk(W) 2016'nın en çok konuşulan iki dizisinde oynamışlardı. Görünen o ki 2017'de de bol bol konuşacağımız iki isim olucak Suzy ve Lee Jong Suk.
Dizinin senaristi Suzynin de Lee Jong Suk'un da daha önce çalışmış olduğu Park Hye Ryeon. Lee Jong Suk senaristliğini Park Hye Ryeon'un üstlendiği I Hear Your Voice ve Pinocchioda rol almış ve o yıl SBS Drama Awards'ı kazanmıştı. Suzy ise Park Hye Ryeonla daha oyuncu olarak ilk çıkışını yaptığı Dream High dizisinde tanışmıştı. 
While You Were Sleeping rüyalarında gelecekte gerçekleşicek talihsiz olayları gören bir kadın ile bu olayları önlemeye çalışan bir savcıyı anlatıcak. Bize de keyifle izlemek düşücek.
Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında? Sizce yakışmışlar mı? Keyifli Günler ^__^

22 Kasım 2016 Salı

Legend Of The Blue Sea: Replikler

Blogu kore dizileri aldı götürdü ama yapıcak bir şey yok. Bu aralar deli gibi dizi izlemekten başka bir şey yapmıyorum. Ama kabahatli de sayılmam bence çünkü arka arkaya o kadar güzel diziler yayınlanmaya başladı ki: Weighlifting Fairy Kim Bok Joo, Doctor Romantic Teacher Kim, Entourage ve bu yazımızın konusu Legend of the Blue Sea... 

Bu yazıda Legend of the Blue Seaden aldığım replikleri bölüm bölüm paylaşmayı düşünüyorum. Dizi bittiğinden komple tüm replikleri paylaşıyım diye düşünmüştüm ilk ama bitmesini bekleyemeyeceğim dizinin. O yüzden her hafta bölümler yayınlandıktan sonra burayı güncellemeye karar verdim. O zamaaan başlayalım^^

Legend Of The Sea 1. ve 2. Bölüm Replikleri/Alıntıları
Bu arada repliklerde adı yazan fightingkdrama kardeşimin instagram sayfasının adı. İzlerken ekran görüntüsü alıyorum ve sonra kardeşime yolluyorum paylaşsın diye. Çalıntı falan değil yani görseller yanlış anlaşılma olmasın :D
legend of the blue sea yorum alıntılar lee min ho jun ji hyun
tsh, böyle bir mükemmeliyet abidesi bulmuşsun da buluyorsun joon jae 
legend of the blue sea yorum alıntılar lee min ho jun ji hyun
Kore dizisi izlerken ben (temsili değil)
legend of the blue sea yorum alıntılar lee min ho jun ji hyun
Sim Chungda kendimi gördüm bu sahnede :D So Ji Sub varsa sabahlamaya değer 
legend of the blue sea yorum alıntılar lee min ho jun ji hyun
legend of the blue sea yorum alıntılar lee min ho jun ji hyun
legend of the blue sea yorum alıntılar lee min ho jun ji hyun
Tarih tekerrürden ibaret diye boşuna dememişler işte.
Legend Of The Blue Sea 3. ve 4. Bölüm Replikleri
3. bölüme başta biraz sinirliydim açıkçası. Neden mi? Hani 2. bölümün sonunda kızımız Joon Jae'yi denizde öpmüştü ya meğer deniz kızlarının öpücükleri öptüğü kişinin kendisiyle ilgili anılarını silermiş. Joon Jae bir uyandı kızla ilgili hiçbir şey hatırlamıyor! Ben tabii vahlanmaya başladım gitti tüm o güzel anılar diye. Tek olumlu yanı tekrar tanışmaları ve 1. bölümdeki o komedinin baştan yaşanmasıydı. 
Önce %100 bilgelik içerenlerle başlıyorum :D
legend of the blue sea replik alıntı yorum periodiclibrary
Büyümüş de küçülmüş resmen laflara bak
legend of the blue sea replik alıntı yorum periodiclibrary


legend of the blue sea replik alıntı yorum periodiclibrary
Önce lüks. İhtiyaçlar olmasa da olur :D

legend of the blue sea replik alıntı yorum periodiclibrary

legend of the blue sea replik alıntı yorum periodiclibrary
Bir adı oldu diye nasıl da sevindi :') 
legend of the blue sea replik alıntı yorum periodiclibrary
İlk iki bölümün yanında 3 ve 4 bence sönük kaldı ama asıl olaylara geçiş kısmıydı. O yüzden gelecek bölümlerde toparlanıcak diye umuyorum :') 

Horror-a-thon: Korkunç Bir Maraton SONUÇ

Düzenlemiş olduğum ilk maraton olan Horrorathon 31 ekimde bitti aslında ama gelin görün ki sonuçları ancak açıklayabiliyorum. Gecikme için özür dilerim. Bloggerdan kimse katılmadı maalesef. Neyse ki twitterdan katılanlar oldu da kendi kendime gelin güvey oluyormuşum gibi olmadı. Katılanlara çok tişükkürler, sizi sebiyorum<3 Gelelim sonuçlara.

Film, dizi ve kitap olmak üzere 3 kısımdan oluşuyordu maraton. Maratonun tanıtım yazısında dediğim gibi en çok puan getiricek alandan en aza doğru sıralanışı kitap, dizi, film şeklindeydi. Bunu kategorileri bitirmek için gereken süreye göre oranladım. Mesela ortalama bir filme 2 saat dedim ve maratonda dört film olduğundan film kategorisini bitirmek için gereken süreye 8 saat dedim. Aynı şekilde bir dizi bölümüne de 1 saat dedim ve bir diziyi on bölüm kabul ettiğimizden dizi kategorisini bitirmek için de 10 saat gerekir diyip puanlamayı buna göre oranladım. Sonuç olarak bir kitap 25 puan, bir bölüm dizi 5 puan ve bir film 10 puan oldu. 


Katılanların puanlarına bakalım şimdi de.

10 bölüm dizi 50 puan ve +2 filmden 20 puan= 70 puan

10 bölüm dizi= 50 puan

10 bölüm dizi 50 puan + 1 kitap 25 puan= 75 puan

5 bölüm dizi 25 puan + 1 film 10 puan + 2 kitap 50 puan= 85 puan

1 bölüm dizi 5 puan + 1 kitap 25 puan= 30 puan

10 bölüm dizi 50 puan + 1 film 10 puan= 60 puan

*havai fişekler* *trampetler* Kazananımıııız Yaprak :') Tebrik ediyorum ve katıldığın için bir kere daha teşekkür ediyorum tatlış :')))))) Hediye kitabını en kısa sürede ya da istersen sen Türkiyeye geri dönünce (acı gerçek) postalarım :>
Rötarlı da olsa ilk maratonumuz bitti. Başka maratonlarda görüşürüz umarım, keyifli günler!

14 Kasım 2016 Pazartesi

Kore Dizisi Tanıtımı: Romantic Doctor, Teacher Kim (2016)

romantic doctor teacher kim
Adı: Romantic Doctor, Teacher Kim
Tür: Romantik, Dram, Doktor
Bölüm Sayısı: 20
Yayınlanacağı Kanal: SBS
Yayın Aralığı: 07 Kasım 2016-10 Ocak 2017
Yayın Günleri: Pazartesi ve Salı
Dili: Korece
Senarist: Kang Eun Kyung
KONUSU
Boo Yong Joo lakabı "Tanrının Eli" olan ünlü bir cerrahtır. Aniden yok olur ve kimse ne olduğunu bilmez. Boo Yong Joo artık Teacher Kimdir ve artık kendisini Romantik Doktor olarak çağırmaktadır ve inzivadaki hayatının tadını çıkarmaktadır.
Kang Dong Joo kendini kanıtlamak, intikam almak için Yoon Seo Jung ise tanınmak için doktor olmuştur. İkisi de Teacher Kim ile tanıştıktan sonra hayatını değerini anlar ve aşktan teselli bulurlar.

OYUNCULAR

Sırasıyla;

Han Suk Kyu - Teacher Kim

Yoo Yun Suk - Kang Dong Joo
Seo Hyun Jin - Yoon Seo Jung


Dizinin konusunu ilk okuduğumda çekici gelmemişti. Oyunculardan da Seo Hyun Jin'i Another Miss Oh dizisinde izlemiş ama canlandırdığı karakter yüzünden pek ısınamamıştım. Hal böyle olunca Romantic Doctor, Teacher Kim izlenilecekler listemde bile yer almayan diziydi. Ta ki tumblrda diziyle ilgili gönderiler görene kadar. Spoiler olmasın diye bahsetmeyeceğim tabii ne gördüğümden merak etmeyin. Sadece şunu bilin gördükten sonra ben bunu izlerim arkadaş dedim ve 2 bölümü de izledim. HEM DE VİZE HAFTAMDA. 
aralarındaki kimyanın uyumunu görüyorsunuz değil mi :')
Öyle işte efenim. Ben çok sevdim Romantic Doctor Teacher Kim'i. Çok sevdiğim için de sizlerle paylaşmak istedim ki sizin de benim gibi başlama konusunda tereddütleriniz varsa bir an önce onlardan kurtulun diye. Şimdilik fragmanını bırakıp gidiyorum ama daha sonra alıntılarla döneceğim inşallah. Keyifli seyirler ^____^


6 Kasım 2016 Pazar

Pazar 6'lısı: Gökkuşağı Oluşturmaca

Bir Pazar 6'lısından daha merhabalar^__^
Bugünün teması: gökkuşağı oluşturmaca! Bu pazar 6'lısı teması benim en sevdiğim temalardan biri oldu. Renge uyucak kitapları kardeşimle birlikte özenle seçtik. Sonucunda da yukarıda gördüğünüz görsel oluştu. Eh tabi biraz photoshopta var işin içinde ama şş çaktırmayalım lütfen.

Eğer siz de bu temayı yazdıysanız yorum kısmında paylaşmaktan çekinmeyin lütfen. Keyifli günler!

5 Kasım 2016 Cumartesi

Kore Dizisi Tanıtımı: Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo (2016)

Adı: Weighlifting Fairy Kim Bok-Joo
Tür: Romantik, Komedi, Spor
Bölüm Sayısı: 16
Yayınlanacağı Kanal: MBC
Yayın Aralığı: 16 Kasım 2016-5 Ocak 2017
Yayın Günleri: Çarşamba ve Perşembe
Dili: Korece

KONUSU
Üç genç atletin hayallerini ve aralarındaki aşkı anlatmaktadır.

OYUNCULAR
-Lee Sung Kyung - Kim Bok Joo
Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo lee sung kyungWeightlifting Fairy Kim Bok Joo'yu izleyecek olmamdaki en önemli etken Lee Sung Kyung kesinlikle. Daha önceleri It's Okay That's Love ve Cheese In The Trapte yan rollerde izlemiş ve gerek oyunculuğuna gerekse de kendisine bayılmıştım. Kim Bok Joo rolüyle ilk defa bir başrolde izleyeceğiz. Dizide halterci bir genci canlandırıcak.
-Nam Joo Hyuk - Jung Joon Hyung
Nam Joo Hyuk ile School 2015'te tanışmıştım ilk olarak ve dizide ikinci erkek sendromuna yakalanıp Nam Joo Hyuka o kadar kin beslemiştim ki diziyi bırakmak zorunda kalmıştım. Sonra Cheese In The Trapte o aptal minnoşluğu ile kalbimi çaldı. Artık yıldızlarımız pek barışık olduğundan Weightlifting Fairy Kim Bok Joo'da izlemeyi iple çekiyorum. Dizide de yüzücü bir genci canlandırıcak. 




DİĞER OYUNCULAR
-Kyung Soo Jin - Song Shi Ho
-Lee Jae Yoon - Jung Jae Yi
 
 NOTLAR
*Senaryo gerçek bir halterci olan Jang Mi-Ran'ın hayatından esinlenilmiş.
*Lee Jong Suk tavuk restoranındaki bir müşteriyi canlandırarak konuk oyuncu olucak.
FRAGMAN

Kış-güz dönemi hep okul dizileri izleyesim geliyor nedense. Şansıma şu sıralar da hiç okul dizisi yok. Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo tam canımın çektiği bir dizi olucak gibi görünüyor. 16 Kasım bir an önce gelse de izlesek efenim. Keyifli günler^^

Letgo Kitap Alışverişim


talihsiz serüvenler dizisi netflix lemony snicket
Merhabalar \( ゚◡゚)/
Televizyonda orada burada Letgonun reklamlarını görüyor ama pek de umursamıyordum.Ta ki Kenzinin kitap alışverişi yazısını görene dek. Letgoda kitap alınıp satılabileceği hiç aklıma gelmemişti nedense. Sadece teknolojik ıvır zıvırlar satılıyor gibi bir algıya kapılmıştım. Kenzinin yazısını okuyunca bir koşu Letgoyu indirdim ve başladım kitap arayışlarına.

O an aklımda belli bir kitap olmadığı için direkt kitap yazıp aramaya başladım ve üstte gördüğünüz güzellikler ile karşılaştım. Büyük bir tesadüf oldu çünkü daha birkaç gün önce twitterda Talihsiz Serüvenler Dizisini okumaya mı başlasak ne yapsak hazır dizisinin çıkmasına az kaldı tarzında bir konuşma geçmişti arkadaşlarla aramızda. O konuşmanın üstüne tüm seriyi gerçekten uygun bir fiyata (80tl) bulunca dünyalar benim oldu. Hemen satıcıya mesaj attım başkalarına kaptırmamak için tabii. Ne zaman, nerede buluşulacağı konusunda ortak bir fikre varmamız biraz uzun sürdü. Ama önemli değil sonunda kavuştum ya kitaplara o bana yeter :')
talihsiz serüvenler dizisi netflix lemony snicket
Kitaplarda hiçbir hasar bulunmuyor. Zaten bir kez okunup sonra rafa kaldırılmışlar ve bu zamana kadar beni beklemiş kitaplar. 2016 bitmeden okumak istiyorum. 2017 Ocakta da Netflix yapımı dizisi gelicek. Bir de kitapların üstüne onu izlersem benden keyiflisi olmaz.

Öyle işte dostlar, diyeceğim o ki Letgoya bir göz atmayı unutmayın. Sizin de karşınıza böyle güzel fırsatlar çıkabilir. Keyifle kalın^^