29 Şubat 2016 Pazartesi

Pazar 6'lısı: Üzücü Bir Duyuru

Gönül isterdi ki yeni temaları duyurmaya gelmiş olsaydım. Ne yazık ki vermeye hiç de hevesli olmadığım bir haberle, pazar 6'lısına kısa bir ara verdiğimizin haberiyle geldim. Bilmiyorum belki fark etmişsinizdir iki hafta üst üste yazamadım pazar 6'lısı yazılarını. Sonra biraz bakınınca yalnız olmadığımı, etkinliğin diğer kurucusu Tuğçenin ve diğer katılımcıların da aynı kaderi paylaştığını gördüm. Belli ki herkes yoğun bir dönemden geçiyor. Biz de dedik ki biricik etkinliğimiz gözümüzün önünde yavaş yavaş solacağına kısa bir ara verelim ve sonra bomba gibi bir dönüş yapalım :D 
Yeni temayı beklerken böyle bir yazıyla karşılaşıp hayal kırıklığına uğrayan herkesten özür dilerim. Çok değil birkaç ay sonra umarım çok daha güzel bir şekilde geri dönüş yaparız :>
Keyifli günler, iyi bloglamalar ^___^


14 Şubat 2016 Pazar

Pazar 6'lısı: Keşke Sevgilim Olsa Dediğiniz 6 Karakter


MEREBALAAR ^___^
Günün anlam ve önemini belirten Pazar 6'lısı yazısıyla buradayım. Bugün aşık olunası, birbirinden muhteşem, olsa da yesek dediğim karakterlerden konuşucaz. 
***Dikkat liste aşırı doz tatlışlık içerir***
1) Etienne St. Clair / Parisde Aşk
Düşünür düşünmez aklıma ilk gelen isim Etienne çünkü kendisi tatlışlar tatlışı. 
2)Dorian Havilliard / Cam Şato
Kitap kurdu prensciğim bu listeye olmazsa olmaz. Olsa da birlikte krallığa falan hükmetsek.
3)Mamura Daiki / Hirunaka no Ryuusei

Yalan yok ilk başta hiç ama hiç sevmemiştim. Böyle bir soğuk, nefret ediyormuş gibi davranıyordu Suzumeye ama sonra anladık ki çocukcağız kızlarla konuşmaktan ölesiye utandığı için böyle yapıyormuş jklf Neyse affeddim ve kendisinin o utangaç hallerini de çok sever oldum.
4)Nick Hidaka / Geek Kız
Namı diğer Aslan Çocuk. Bir diğer dünyalar tatlısı. Okurken hep aslan yelesi diye bahsedilen saçlarını sevesim geliyordu. 
5)Cricket Bell / Lola ve Komşu Çocuk
Cricket için diyeceğim tek şey --->bu dünya için fazlasıyla iyi olduğu. Hiç mi kötü tarafı olmaz yav bir karakterin????? Etiennenin bile kusuru var (ki ben kusuruyla birlikte seviyorum<3) ama Cricketin bir tane bile yok. 
6)Nikolai Lantsov / Kuşatma ve Fırtına

Bir diğer prensimiz Nikolai. Listedeki en farklı karakter olsa gerek. Nikolai ne saf ne de utangaç. Aksine kendine güveni somut bir şey olsaydı dünyanın çevresini 2-3 kez sarardı herhalde jkgj Bu kendine güveni boş yere değil tabi. Kendisi son derece kurnaz, yakışıklı, komik ve diğer çekici özelliklere sahip biri. 

8 Şubat 2016 Pazartesi

Ay Sonu Değerlendirmesi: Ocak 2016

Çok özendim üşenmezsem ben de bundan sonra o ay okuduğum kitapları, izlediğim dizi ve filmleri paylaşacağım. Geçen sene bir ara her ay okuduklarımı paylaşıyordum. Şimdi dizi ve filmleri de eklemeye karar verdim. Belki anime ve mangaları da eklerim ileride kim bilir ^____^ Ocak ayında neler yapmışım (daha doğrusu yapmamışım) ona geçelim şimdi.

OKUNAN KİTAPLAR
Bela-Sally Green Puan: 4/5
Sissoylu-Brandon Sanderson Puan: 5/5
Arkadaşlar Arasında-Holly Smale Puan: 3/5

İZLENEN DİZİLER
Cheese in the Trap 1x01-1x08
Oh My Venus          1x01-1x10
Shadowhunters       1x01-1x03
Oh My Ghost          1x01-1x03
The 100                 1x01-1x02
Cheese in the trap'i dehşetle öneriyorum. Romantizm, komedi, gizem falan ne ararsanız var :>> Onun dışında Oh My Ghost da çok eğlenceliydi. Ta ki son üç bölüme kadar. Neyse bunun hakkında ayrıca konuşacağım beklemede kalınız.

İZLENEN FİLMLER
Yok :(

Az kitap okumuşum ama 26 bölüm dizi izlediğim düşünülürse pek de ilginç değil. Dizilerle kitapları dengeleyemiyorum bir türlü. Birini arttırınca diğeri azalıyor illa. Neyse sağlık olsun ^_____^
Biliyorum çok geç oldu ama 2015'de izlediklerim/okuduklarım yazısı yazsam mı? Hep yazıcam yazıcam diyip erteledim ve şubat geldi. Bu saatten sonra yazmanın bir anlamı olur mu bilemedim. Görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim :>
Keyifli günler ^_____^

6 Şubat 2016 Cumartesi

Pinuccianın Kış Okuma Şenliği - İlk Yarı Raporu

Öhöm şenlik başında kendime iddialıyım mı demiştim? Unutalım lütfen bunu şşş. Bu sefer suçu çok dizi izlemiş olmama atıcam. Yani ne yapabilirim ki bir güzel dizi bitiyor bir diğeri başlıyor. Malum kore dizilerinin bir bölümü bir saat bir de. Neyse bakalım kaç puan elde etmişim.

1. Kategori :(10 puan) Yabancı Yayınlarından bir kitap.
Lola ve Komşu Çocuk-Stephanie Perkins / 320 sayfa / Ybancı Yayınları
18. Kategori : (Her bir kitap 5 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 20 puan, toplamda 40 puan) 150 sayfadan kısa 4 kitap.
Bir Kadının Yaşamından 24 Saat & Bir Yüreğin Ölümü-Stefan Zweig/128 sayfa/Can Yayınları
21. Kategori : (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 40 puan, toplamda 90 puan) Kitaplardan birinin bir kelimeden, birinin isminin iki kelimeden, birinin isminin üç kelimeden, birinin isminin dört kelimeden ve birinin isminin beş veya daha fazla kelimeden oluşan kitaplar.
Tek Kelime: Bela-Sally Green / 396 sayfa / DEX
22. Kategori : (Her kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 40 puan, toplamda 80 puan) Kendi temanı kendin belirle .
300 Sayfadan Kalın Kitaplar
Sissoylu-Brandon Sanderson / 544 sayfa / Akılçelen Kitaplar
Arkadaşlar Arasında-Holly Smale / 496 sayfa / Eksik Parça Yayınları
Toplamda 5 kitap okumuşum. Bunlardan bir tanesi 18. kategoriye ait olduğu için 45 puan.
Toplamda 1884 sayfa okuduğum için de 18 puan.
                                     Toplam puanım 63 :(