18 Kasım 2017 Cumartesi

Dizi Yorumu: Room 104 [Korkunç Bir Maraton]

Korkunç Bir Maraton için ilk izlediğim, daha doğrusu izlemeye çalıştığım dizi Room 104 idi. Üç bölüm izledikten sonra çok da bana hitap etmediğine karar verip bıraktım.

HBO yapımı olan Room 104 12 bölümden oluşmakta ve her bölüm aynı otel odasında farklı oyuncularla farklı hikayeleri anlatmakta. Türü korku-gerilim olduğundan korkutması da germesi de normal ama bunun yanında dizinin rahatsız edici bir yanı da var. İzlediğim her bölüm sonrasında ne izledim ben şimdi diye sorguladım kendimi. 


İlk bölümün hakkını vermeden geçmek istemiyorum ama. 23 dakikada gerim gerim gerdi ve sonunda da sağ gösterip sol vurunca koptu ipler iyice. Tam psikolojik-gerilim filmi çekmelik bir bölümdü. 

Diziyi çok beğenenler de var saçma bulanlar da ama dizi ikinci sezon onayı aldığına göre ilk grup çoğunlukta. İzleyecek tonlarca dizim olmasaydı sırf merakımdan devam edebilirdim ben de. Vaktiniz varsa bir göz atın, yok benim zamanım kıymetli diyorsanız tavsiye etmem.

Siz izlediniz mi peki? Ya da izlemeyi düşünüyor musunuz? Buyrun yorumlara^^

16 Kasım 2017 Perşembe

2017 Kore Dizileri Listesi


Yavaş yavaş 2017'nin de sonuna geldiğimiz şu günlerde ben yıl içinde neler yaptım neler ettim bunları hesaplamaya başladım bile. Bu hesap kitap konularının en zevklisi de yıl içinde izlenenlerin listesini çıkarıp favorileri belirlemek. Geçen sene 2016'da İzlediğim 10 Kore Dizisi yazısını yazmıştım. Bu sene de yazmayı planlıyorum ama geçen sene diziler arasında seçim yapmakta zorlanırken bu sene henüz 10 diziyi tamamlayamadım bile. Yılın geri kalanında henüz izleyemediğim ama methini çok duyduğum dizileri izlemeye çalışacağım.

Listede yeşille gösterilenler bitirdiğim diziler, sarıyla gösterilenler ise başladığım ama henüz bitirmediğim diziler. Geri kalan diziler arasında mutlaka izle dedikleriniz varsa lütfen benimle paylaşın, güzel dizilerden mahrum kalmak istemem :))

A

  • Age of Youth Sezon 2
  • All Kinds of Daughters-in-Law
  • Andante 
  • Are You Human Too?
  • Argon 
  • Avengers Social Club

B

  • Backflow 
  • Bad Guys 2 
  • Bad Thief, Good Thief
  • Because This Is My First Life
  • The Best Hit
  • Black 
  • Black Knight: The Man Who Guards Me
  • Borg Mom
  • Bravo My Life 
  • The Bride of Habaek

C

  • Chicago Typewriter
  • Chief Kim
  • Circle: Two Worlds Connected
  • City of Stars
  • Criminal Minds 

D

  • Dal-Soon's Spring
  • Dasan Jeong Yak-Yong
  • Defendant 
  • Doubtful Victory
  • Drinking Solo Sezon 2
  • Duel 

E

  • Enemies from the Past

F

  • Fall From The Sky
  • Falsify 
  • Fight for My Way

G

  • Girls' Generation 1979
  • Go Back Couple

H

  • Hakuna Matata Pole Pole
  • Happy Sisters
  • Hip Hop Teacher
  • Hospital Ship
  • Housewife Detective
  • Hwayuki

I

  • I Am Love
  • I'm Not a Robot
  • Invisible Man

J

  • Jugglers
  • Just Between Lovers

L

  • Last Minute Romance
  • The Liar and His Lover 
  • Live Up To Your Name
  • Lookout 
  • Love Returns

M

  • Mad Dog
  • Magic School
  • Man to Man
  • Man Who Dies to Live
  • Man Who Sets the Table
  • Manhole 
  • Meloholic
  • Missing Nine
  • Mojito 
  • Money Flower
  • Ms. Perfect
  • My Father is Strange
  • My Golden Life
  • My Only Love Song
  • My Sassy Girl 
  • My Secret Romance
  • My Shy Boss

N

  • Naked Fireman
  • Nothing to Lose

P

  • A Person You Could Know
  • Polyclinic Doctor
  • Prison Playbook

Q

  • Queen For Seven Days
  • Queen of Mystery
  • Queen of Ring

R

  • Radiant Office
  • Rebel: Thief Who Stole the People
  • Return of Bok Dan-Ji
  • Reunited Worlds
  • Revolutionary Love
  • Romance Full of Life
  • Lovers in Bloom
  • Rude Miss Young-Ae Sezon 16
  • Ruler: Master of the Mask

S

  • Saimdang, Light's Diary
  • Save Me
  • School 2017
  • Sea of the Woman
  • The Secret of My Love
  • Seen from a Distance, Green Spring
  • Single Wife
  • Somehow 18
  • Stranger 
  • Strong Woman Do Bong-Soon
  • Strongest Deliveryman
  • Super Family 2017
  • Suspicious Partner
  • Sweet Enemy

T

  • Teacher Oh Soon-Nam
  • Temperature of Love
  • The Happiest Time of My Life
  • The King in Love
  • The Most Beautiful Goodbye in the World 
  • The Package
  • The Universe's Star
  • Tomorrow With You
  • Trapeze 
  • Tunnel
  • Two Cops 

U

  • Unknown Woman
  • Unni Is Alive
  • Untouchable 

V

  • Voice

W

  • While You Were Sleeping
  • Whisper 
  • Wind and Cloud and Rain
  • Witch at Court
  • Woman of Dignity

Y

  • You Are Too Much

2

  • 20th Century Boy and Girl

12 Kasım 2017 Pazar

Kitap Yorumu: Kujo-Stephen King [Korkunç Bir Maraton]

kujo stephen king yorum
1 Kasım itibariyle Korkunç Bir Maratonu daha geride bıraktık. Sonuçlarla ilgili yazıyı maratonda yaptıklarımın yorumlarını girdikten sonra paylaşmayı düşünüyorum. Bu sırada katılanlar da bana sonuçlarını e-postayla ya da yorumlardan bildirebilirler.

O halde gelelim maratonda okuduğum tek kitabın yorumuna.  İçinde herhangi bir fantastik yaratık içeren bir kitap kategorisi için Stephen King'in Kujo'sunu seçmiştim. Ne yazık ki çok beğendiklerim arasına giremedi.


Konusu için aslında iyi huylu bir köpek olan Kujonun kuduz virüsü kaptıktan sonra saçtığı dehşet diyebiliriz. Asıl konu bu olmasına rağmen bu dehşet kısmı kitabın çok sonuna sıkıştırılmıştı. Eh haliyle bu da kitabı okurken çoğu zaman sıkılmama neden oldu. 

kujo stephen king yorum
Bir de bazı karakterlerin ve olayların kitapta ne işe hizmet ettiklerini anlayamadım. Daha doğrusu anladım da biraz gereğinden fazla durulmuş gibi geldi. Mesela Vic'in reklam işinden o kadar bahsedildi ki bir şey çıkacak, Kujoyla bir bağlantısı olacak diye bekledim ama olmadı. Reklam olayının tek amacı Vic'in şehir dışına çıkması ve böylece karısı ve çocuğu Kujo tarafından kapana kıstırılınca yardım edememesiydi sanırım. Diğer karakterler için de pek farklı şeyler düşünmüyorum. 

Son 50 sayfayı saymazsak gerilim de bayağı düşük seviyedeydi. Ne zaman Tad ve annesi Donna Kujoyla karşılaştı işte kitap orada başladı benim için. Bu, bu kadar sona sıkıştırılmasaydı daha çok keyif alırdım okumaktan. 

Beş üzerinden üç veriyorum Kujoya ama yazarı Stephen King değil de başka biri olsaydı daha düşük verirdim sanırım. İlk defa Stephen King okuyacak birine tavsiye edeceğim bir kitap olamadı.

Neyse ilginç bulduğum bir bilgiyle bitirmek istiyorum yorumu. Stephen King amcamız Kujoyu yazdığını hatırlamıyormuş zira Kujoyu yazdığı sırada alkol problemiyle baş etmekteymiş. Böyle yazdığını hatırlamadığı birkaç kitap daha varmış hatta.

Öyle işte, keyifli günler!

5 Kasım 2017 Pazar

Pazar 6'lısı: Sonbaharı Çağrıştıran 6 Kitap

Merhabalar^^
Kısa bir moladan sonra yeniden pazar 6'lısını yazılarını yazmak, yazılmış yazıları anasayfada görmek çok sevindirici. Ben yazmada geç kaldım biraz (yine) tabii :D Neyse ki seçeceğim kitaplar üç aşağı beş yukarı aklımdaydı zaten. O halde Sonbaharı Çağrıştıran 6 Kitap için bakalım neleri seçmişim! (Kasım ayındaki diğer temalara ulaşmak için tık tık.)

1. Boş Koltuk-J.K. Rowling
2. Marslı-Andy Weir
3. Çavdar Tarlasında Çocuklar-J.D. Salinger
4. Köpek Düşleri-Markus Zusak
5. Anneler Mafyası-Kerstin Gier
6. Ateş Ustası-Maria V. Snyder

Görselden de anlaşıldığı üzere renkleriyle sonbaharı çağrıştıran 6 kitabı seçtim. Evet biraz kolaya kaçtığım doğrudur (her zamanki gibi). Ama şu görüntü de güzel duruyor şimdi doğruya doğru :D

Peki sizin sonbahar denilince aklınızda beliren kitaplar hangileri? Buyrun yorumlara^^

3 Kasım 2017 Cuma

Kasımda Çıkacak Kore Dizileri (2017)

Yine, yeniden, yeni kore dizileriyle karşınızdayım ^____^

OCN
Meloholic - 6 Kasım - Jung Yoon Ho, Kyung Soo Jin
KBS
I Hate You But I Love You - 13 Kasım - Lee Sung Yul, Pyo Ye Jin, Han Hye Rin
MBC
Money Flower - 11 Kasım - Jang Hyuk, Park Se Young, Jang Seung Jo, Han So Hee

Backflow - 13 Kasım - Shin Da Eun, Lee Jae Hwang, Seo Do Young, Kim Hae In
Enemies From The Past - 20 Kasım - Choi Yoon Young, Goo Won, Ahn Jae Ma
Two Cops - 27 Kasım - Jo Jung Suk, Hye Ri
SBS
Nothing to Lose - 22 Kasım - Yun Woo Jin, Park Eun Bin, Dong Ha, Na Hae Ryung
tvN
Smart Prison Living - 22 Kasım - Jung Kyung Ho, Park Hae Soo,
JTBC

Untouchable -Jin Goo, Kim Sung Kyun, Go Joon Hee, Jung Run Ji

Hangilerini izlemeyi düşünüyorsunuz?

29 Ekim 2017 Pazar

Pazar 6'lısı: Kasım Temaları

Fotoğraf şahsıma aittir. İzinsiz kullanıma kapalıdır.
Merhabalar^^
Geçenki Seyir Defteri yazısında Pazar 6'lısının geri döneceğini haber vermiştim ve karşınızda kasım ayının temaları! Tam temalar bitti diye düşündüğümde yine bir şeyler çıkıyor. Bu gidişle hiç bitmeyecek sanırım temalar :D 

05 Kasım - Sonbaharı Çağrıştıran 6 Kitap
Sonbaharı adıyla çağrıştırabilir ya da kapağıyla çağrıştırabilir hiç fark etmez.
12 Kasım - Atatürk Haftası Özel
Örnek: Atatürk'ün yazdığı 6 kitap, Atatürk hakkında yazılmış 6 kitap.
19 Kasım - Dünya Çocuk Kitapları Haftası Özel
Örnek: Çocuk okurlara önereceğiniz 6 kitap, çocuklara kitap alırken dikkat edilmesi gereken 6 şey, çocukluğunuzda okuduğunuz 6 kitap.
26 Kasım - Öğretmenler Günü Özel
Örnek: Edebiyatın unutulmaz 6 öğretmeni, öğretmenlik yapmış yazarlardan 6 kitap, öğretmeninizin önerdiği 6 kitap.

Belirli gün ve haftalardan bolca yararlandım gördüğünüz gibi :D Umarım temalar hoşunuza gitmiştir ve haftaya pazar sonbaharı çağrıştıran 6 kitapta görüşürüz. Son olarak Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun!^^


22 Ekim 2017 Pazar

Kitap Yorumu: Poyraza Çare-Daniel Glattauer

poyraza çare daniel glattauer yorum
Bu kaçıncı dile getirişim bilmiyorum ama KÜTÜPHANELERE AŞIĞIM. Adını bile duymadığım, basımı bitmiş, muhteşem kitapları okuma şansına erişebiliyorum çünkü. Bunun en sonuncu örneği fotoğraftan da anlaşıldığı üzere Poyraza Çare.

Kitap, Like dergisine olan aboneliğini iptal ettirmek isteyen Emmanın @like.com yerine yanlışlıkla @leike.com adresine e-posta atmasıyla başlıyor. Bu ufak hata karşısına Leo Leike adındaki bir yabancıyı çıkarır ve bir harf yanlışlığıyla başlayan konuşma her gün e-postalaşmaya başlamalarıyla devam eder. 

Ne bir ses kaydına ne de bir fotoğrafa ilişkilerinde yer vardır. Sadece e-postalaşarak bir süre sonra birbirleri için vazgeçilmez hale gelen Emma ve Leo'nun ilişkisinde ufak bir sorun vardır ki o da Emmanın evli olmasıdır. Hatta kendi deyimiyle "Mutlu bir evlilik".

Kitap birçok soruyu akıllara getiriyor. Aldatmak ne demek? Aldatma için illa fiziksel bir yakınlık mı gerek? Ya da görmeden, duymadan, dokunmadan aşık olmak mümkün mü? Bir insanın sadece yazdıklarına aşık olunabilir mi? Birincisi için kesin bir şey diyemesem de ikincisi için cevabım evet görmeden de aşık olmak mümkün bence. 

Emmanın durumuna bakarsak mesela mutlu bir evliliği vardır ama her evlilikte olduğu gibi ufak tepek problemlere sahiptir. Oysa Leoyla ilişkisi kusursuzdur. Gündelik yaşamın her türlü sorunundan uzaktır. Ulaşılmaz olanın cazibesine sahiptir. Yazıştıkları sırada kendi küçük dünyalarında sadece Emma ve Leo vardır. Hayallerinde yarattıkları Emma ve Leo kişilikleri gerçekte olandan daha güzeldir. Hatta bu yüzden de imkanları olmasına rağmen buluşma fikrine ikisi de temkinli yaklaşır. Çünkü ikisinin de bildiği bir gerçek vardır ki o da bu zamana kadar kafalarında kurdukları yıkılırsa ilişkilerinin sona ereceğidir.

poyraza çare daniel glattauer yorum
"Ben böyle bir insanım: En kötü olandan yola çıkmalıyım bağışıklık kazanmak için, bu bağışıklık gerçekler ortaya çıktığında beni korur."

Kitap boyunca ben de hem buluşmalarını istedim hem de istemedim. Bir yanım buluşup o büyüyü bozmalarından korktu bir yanımsa buluşunca olacakları görmek için meraklandı durdu. Korkmayın hangisinin gerçekleştiğini söyleyip spoiler vermeyeceğim ama o nasıl bir sondu diye de yakınmadan geçmek istemiyorum. Kitabın gidişatışını başından beri tahmin edememiştim zaten ama sonuyla da bir hayli şaşırttı beni. İkinci kitabı da varmış ama ilk kitabı bu kıyıda köşede kalmışken sanmıyorum ikinci kitabın dilimize çevrileceğini. 

Sevdiğim bir kitap oldu Poyraza Çare. Bulduğunuz anda alıp okuyun derim ben. Emma ve Leo ikilisinin yazışmalarını okumak oldukça keyifli. Özellikle sivri dilli, alaycı, heyecanlandı mı büyük harflerle sınırsız sayıda ünlemi bir arada kullanan Emmayı okumak çok zevkliydi. Emmanın deyimiyle ahlak profesörü olan Leo da az yere bakan yürek yakan değildi hani :D

Gönül rahatlığıyla bu sadece e-postalaşmalardan oluşan kitabı tavsiye ediyor ve Poyraza Çare yorumunu burada sonlandırıyorum. Daha fazla kitap yorumu için burayı, şu an sürmekte olan Korkunç Bir Maraton etkinliği hakkında detaylı bilgi almak burayı ve bu kitabın yorumuna instagramda ulaşmak için burayı ziyaret edebilirsiniz. Keyifli günler! :))



16 Ekim 2017 Pazartesi

Kore Dizisi Tanıtımı: Because This Is My First Life (2017)

Dizi Adı: Because This Is My First Life/This Life Is Our First
Türü: Romantik Komedi
Yönetmen: Park Joon Hwa
Senarist: Yoon Nan Joong
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Tarihi: 9 Ekim 2017
Yayınlandığı Günler: Pazartesi&Salı
Yayınlandığı Kanal: tvN


BECAUSE THIS IS MY FIRST LIFE KONUSU


Dizi, evinin bir odası için kiracı arayan Nam Se Hee ile evini erkek kardeşine kaptırmış yardımcı senarist olan Yoon Ji Ho'nun bir isim karışıklığı sonucunda birlikte yaşamaya başlamasını, günümüz neslinin iş hayatına, romantik ilişkilere ve evliliğe karşı tutumlarını konu almaktadır.

BECAUSE THIS IS MY FIRST LIFE OYUNCULARI VE KARAKTERLE

Lee Min Ki-Nam Se Hee: 30'larında, bilişim teknolojileri firmasında çalışan bir tasarımcıdır. Yüklü bir miktar krediyle ev sahibi olmuştur ama şimdi o krediyi geri ödemesi gerekmektedir. Hem para kazanmak için hem de kedisi Kitty'i besleyecek birinin olması için evin bir odasını kiraya vermiştir. Asla evlenmemeyi düşünen Nam Se Hee yeni kiracısı Ji Ho'yla tanışınca bu kararını sorgulamaya başlar.
Jung So Min-Yoon Ji Ho: Hayatını yardımcı senaristlik yaparak geçiren biridir. Kardeşiyle yaşadığı evden ayrılmak zorunda kalınca kendisine ev aramaya başlar ve yolu ilginç bir şekilde Nam Se Hee ile karşılaşır.
Kim Min Seok-Sim Won Seok: Yang Ho Rang ile tanıştıktan sonra değişim geçiren, "masum" bir kişiliği olan bir gençtir.
Kim Ga Eun-Yang Ho Rang: Ji Ho'nun en arkadaşıdır. Aynı zamanda Kim Won Seok'a aşıktır.
Esom-Woo Soo Ji: Ji Ho'nun yakın arkadaşıdır.
Park Byung Eun-Ma Sang Goo: Nam Se Hee'nin çalıştığı şirketin yöneticisidir.

BECAUSE THIS IS MY FIRST LIFE TRAILER

BECAUSE THIS IS MY FIRST LIFE OST'LARI
Yayınlandığında eklenecektir.

BECAUSE THIS IS MY FIRST LIFE POSTERLERİ
BECAUSE THIS IS MY FIRST LIFE BECAUSE THIS IS MY FIRST LIFE BECAUSE THIS IS MY FIRST LIFE

Merakla beklediğim dizilerden biri olan Because This Is My First Life'ın çıkan 2 bölümünü dün izledim ve dedim bu benim blogumda mutlaka olmalı! Lee Min Ki'nin 5 yıldan sonraki ilk dizisi. Kendisi Shut Up Flowers Boy Banddeki oyunculuğuyla kalbime hızlı bir giriş yapmıştı zaten. Aklıma geldikçe dizi çıkartsa da izlesem diye düşünürdüm ve ta da geldi gönlümüzün efendisi! Jung Somin'i de ayrı severim zaten pek şeker kızımız :') Playfull Kiss'in aptal aşığı, D-Day'in yürekli doktoru şimdi karşımıza 30lu yaşlarındaki bir senarist olarak çıkıyor (Laf açılmışken bu aralar Kore dizilerinde de bir yazarlıktır senaristliktir gidiyor, bilmem fark ettiniz mi? Hiç şikayetçi değilim şahsen ben :D ). Lee Min Ki ve Sominin kimyaları çok güzel uymuş. Dizinin konusu ve karakterleri de bir romantik komedi için yeterince tatmin edici bence. İzlemenizi öneririm ben :))

Keyifli günler, iyi seyirler! :)






13 Ekim 2017 Cuma

Horror-a-thon: Korkunç Bir Maraton 2


13. Cumada size korkunç bir haberle geldim. Evet doğru tahmin Korkunç Bir Maraton geri döndü!

Geçen sene yaptığımız bu maratonu bu sene de gerçekleştiriyoruz. Geçen sene olduğu gibi bu sene de maraton boyunca hedefimiz iki dizi, üç kitap ve dört film. Hedef gözünüzü korkutmasın. Maksat çıtayı yüksek tutup sınırları zorlamak. Yoksa isteyen sadece film izleyerek de maratona katılabilir. 

16 Ekimde başlayacak olan maraton 31 ekim gecesi son bulacak. En geç 7 kasıma kadar sonucunuzu bloga yorum olarak ya da bana mail atarak (periodiclibrary@gmail.com) iletmenizi isteyeceğim ki ben de en kısa sürede sonuçları yayınlayayım. 




DİZİLER
Hedef iki dizi dedik demesine ama x kişisinin izlediği 3 bölümlük dizi ile y kişisinin izlediği 30 bölümlük dizi bir mi?
Cevap: Tabii ki değil. O yüzden şöyle bir kural koyduk---> her beş bölüm=bir dizi. Yani toplamda korku-gerilim türüne ait iki diziden toplamda 10 bölüm izlemek yeterlidir. Dizi seçerken faydalanabileceğiniz listeler: 12,

KİTAPLAR
1.Korku-gerilim türüne ait herhangi bir kitap
2.İçinde herhangi bir fantastik yaratık içeren bir kitap
3.Korkunç bir kapağı olan kitap.
Gördüğünüz gibi temalar oldukça esnek. Mesela 3. temada kime göre neye göre korkunç bir sınırlama yok. İlk bakışta o hissi verdikten sonra gerisi önemli değil. Kitap seçerken faydalanabileceğiniz listeler: 12.

FİLMLER
1.Kült korku filmi
2.Türk yapımı korku filmi
3.İçinde herhangi bir fantastik yaratık içeren bir film
Film seçerken faydalanabileceğiniz listeler: 12, 3, 4

Puanlama harcanan süreye göre belirlenecek. Bir saatlik film ile iki saatlik film arasında fark olacak. Bir sayfanın bir dakikada okunduğunu varsayarak 60 sayfalık kitap ile 60 dakikalık diziye eşit muamele edeceğim. Yeterince adil olduğunu düşünüyorum ben ama bir sorun varsa iletmekten çekinmeyin lütfen :)

Maratona instagramdan katılacaksanız #korkunçbirmaraton hashtagini kullanmayı unutmayın! Bol katılımlı ve korkunç bir maraton diliyorum!👻


20.10.2017 Güncellemesi: Maraton için listem hazır!
Diziler
1. Room 104
2. Channel Zero  Stranger Things
Kitaplar
1. Korku-Gerilim türüne ait herhangi bir kitap: Frankenstein
2. İçinde herhangi bir fantastik yaratık içeren bir kitap: Kujo-Stephen King.
3. Korkunç bir kapağı olan kitap: 
Filmler
1. Kült korku filmi: 13th Friday
2. Türk yapımı korku filmi: 
3. Herhangi bir fantastik yaratık içeren bir film: Goodnight Mommy
4. Korkunç Bir Maraton listesinden bir film: Life

Öyleyse katılmak isteyenler?

10 Ekim 2017 Salı

Seyir Defteri #3

Dostlarım, kafam çok dolu. Hiçbirini unutmadan bahsetmek istediğim konulara gireceğim direkt. 

1. Geçen sene yaptığımız ama aceleye geldiği için pek verim alamadığımız Horrorathon: Korkunç Bir Maraton'u bu sene de yapsak mı? Ekimin son iki haftası (16-31 arası) uygun mudur? Ben yine korku filmleri/kitaplarıyla geçirmeyi planlıyorum bu süreyi. Siz de katılmak isterseniz bunu bir meydan okumaya da çevirebiliriz. Her güne bir konu bulup blogta da aktif olabiliriz. Siz ne diyorsunuz peki? Cevaplarınızı bekliyorum :))

2. Pazar 6'lısı. Unuttum sandınız değil mi? Ama merak etmeyin unutmadım. Bir aksilik çıkmazsa kasımda geri dönecek :)

3. Kore dizileri, filmleri, K-pop, haberler hakkında bir blog açmak istiyorum. Burada Kore dizisi tanıtımlarına devam ederim ama güncel dizi haberlerini falan orada paylaşırım diye düşünüyorum. Bunun için de gönüllü arıyorum tabii ki :D İlgilenenler varsa yorumlardan ya da periodiclibrary@gmail.com hesabından bana ulaşabilir.


4. Age of Youth 2 bitti ;_____; Çok üzgünüm bu konuda. Final bölümünü hala izlemedim ama bitmiş olduğu gerçeği hala çok üzücü... Bir umut 3. sezonunu da çekerler diyorum ama düşük bir ihtimal. Kore dizilerinde genellikle 2. sezonun bile çekilmediğini düşünürsek Age of Youth'ın 2. sezonunu çektikleri için şükretmem gerek ama insanoğlu nankör ve hep daha fazlasını istiyor:( 

5. Bloga bakım/makyaj kategorisini de eklemeyi planlıyorum. Yılın başında Farmasiye üye olmuştum ve o zamandan beri de birçok ürününü kullandım. Bunlar hakkındaki yorumlarımı paylaşabilirim diye düşünüyorum. Kargo, havale işleri falan nasıl oluyor öğrenirsem satış da olabilir.

6. Çalışmaya başladım!!!!! *alkışlar, tebrikler* Hafta içi üç gün okul çıkışı çalışıyorum artık ve hiç tahmin etmediğim kadar yoruluyorum. En azından zihinsel olarak. Şimdilik nerede çalıştığımı söylemeyeceğim çünkü başka bir yazıda uzun uzun konuşmak istiyorum bu konuda. Ne de olsa ilk iş tecrübem azıcık laflayayım ama değil mi? :D

7. Yorumlara geç döndüğüm için özür dilerim. Eve gelince bilgisayarı açacak halim olmuyor. Anca taslaklardaki dizi tanıtımlarını düzenleyip yayınlayabiliyorum. Affınıza sığınıyorum:(

Sanırım şimdilik diyeceklerim bunlar :D Daha da aklıma gelirse Seyir Defteri #4'te görüşürüz diyor ve kaçıyorum. Keyifli günler!^^